Міністерство оборони України пояснило, як військовозобов’язані можуть отримати або продовжити відстрочку від мобілізації після запуску нової системи. Відповідно до змін, більшість відстрочок, понад 600 тисяч, автоматично продовжуються без додаткових звернень громадян. Про це заявив керівник цифрових продуктів Міноборони Мстислав Банік.
Для тих, чия відстрочка продовжується автоматично, надходить сповіщення у застосунку Резерв+. В разі відсутності сповіщення це може свідчити про застарілі або неповні дані в реєстрах, тоді необхідно оновити інформацію або звернутися до ЦНАП із документами для оформлення.
Автоматичне продовження відстрочок стосується, зокрема:
- людей з інвалідністю;
- тимчасово непридатних до служби;
- батьків дітей з інвалідністю;
- подружжя з інвалідністю;
- батьків трьох і більше дітей;
- студентів, аспірантів;
- працівників вищої та професійної освіти;
- близьких родичів загиблих або зниклих під час бойових дій;
- родичів героїв України;
- військових, звільнених з полону.
Основний спосіб оформлення та продовження відстрочок — через застосунок Резерв+, де доступні 10 типів відстрочок. Для тих, хто не користується смартфоном або має лише паперові документи, подати заяву можна у будь-якому ЦНАП. Адміністратори сканують документи та передають їх до відповідного ТЦК, який ухвалює рішення.
Відтепер паперові довідки з мокрою печаткою не видаються. Основним підтвердженням відстрочки є електронний військово-обліковий документ у застосунку Резерв+. Його можна роздрукувати через застосунок, портал «Дія» або у ЦНАП/ТЦК.
Система розроблена для прозорого процесу без ризику маніпуляцій та для розвантаження ТЦК, аби вони могли зосередитись на завданнях мобілізації.
Раніше повідомлялося, що у «Резерв+» з’являться ще два види відстрочки: кого стосується оновлення.






Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.