Компанія Huawei змогла різко збільшити продаж смартфонів у Китаї. Це випливає з поточного звіту агентства Counterpoint.
За даними організації, у другому кварталі 2023-го продаж смартфонів у Китаї впав на чотири відсотки в річному обчисленні. При цьому деякі компанії продемонстрували зростання: так, продаж Huawei зріс на 58 відсотків. Крім того, за рік збільшився продаж Realme — 8 відсотків, Apple — 7 відсотків.
Фахівці пояснили успіх Huawei сильним брендом, високими офлайн-продажами та вирішенням питання з дефіцитом комплектуючих. Також компанія помітно розширила лінійку своїх продуктів.
Продажі інших гравців на ринку смартфонів Китаю знизилися: Vivo – 14 відсотків, Oppo – 8 відсотків, Honor – 21 відсоток, Xiaomi – 9 відсотків. Лідером ринку у другому кварталі залишилася Vivo, яка отримала частку 17,7 відсотка. Нижче розташувалися Apple та Oppo — по 17,2 відсотка кожна. Huawei, що досягла хороших продажів, посіла шосте місце з часткою 11,3 відсотка.
«Хоча ми очікуємо на покращення продажів смартфонів у другому півріччі порівняно з першим півріччям, сильного відновлення, схоже, не передбачається», — зазначили автори звіту.
У середині липня журналісти Reuters повідомили, що Huawei може вийти на ринок смартфонів із 5G наприкінці 2023 року. Компанія буде використовувати власні напрацювання, щоб випустити процесор із підтримкою зв’язку п’ятого покоління.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.