Компанія Huawei змогла різко збільшити продаж смартфонів у Китаї. Це випливає з поточного звіту агентства Counterpoint.
За даними організації, у другому кварталі 2023-го продаж смартфонів у Китаї впав на чотири відсотки в річному обчисленні. При цьому деякі компанії продемонстрували зростання: так, продаж Huawei зріс на 58 відсотків. Крім того, за рік збільшився продаж Realme — 8 відсотків, Apple — 7 відсотків.
Фахівці пояснили успіх Huawei сильним брендом, високими офлайн-продажами та вирішенням питання з дефіцитом комплектуючих. Також компанія помітно розширила лінійку своїх продуктів.
Продажі інших гравців на ринку смартфонів Китаю знизилися: Vivo – 14 відсотків, Oppo – 8 відсотків, Honor – 21 відсоток, Xiaomi – 9 відсотків. Лідером ринку у другому кварталі залишилася Vivo, яка отримала частку 17,7 відсотка. Нижче розташувалися Apple та Oppo — по 17,2 відсотка кожна. Huawei, що досягла хороших продажів, посіла шосте місце з часткою 11,3 відсотка.
«Хоча ми очікуємо на покращення продажів смартфонів у другому півріччі порівняно з першим півріччям, сильного відновлення, схоже, не передбачається», — зазначили автори звіту.
У середині липня журналісти Reuters повідомили, що Huawei може вийти на ринок смартфонів із 5G наприкінці 2023 року. Компанія буде використовувати власні напрацювання, щоб випустити процесор із підтримкою зв’язку п’ятого покоління.





