Мешканець Києва придбав 2 квитки зі станції Дарниця до станції Ніжин, однак поїзд запізнився на більше ніж на 3 години. Чоловік та його дружина вирішили скасувати подорож та намагалися повернути гроші в касі залізничного вокзалу, проте отримали відмову після чого звернулися до суду.
Про це йдеться в постанові Солом’янського районного суду Києва.
Згідно з матеріалів справи, чоловік вимагав компенсації від Укрзалізниці на суму 5 195 грн, в цю суму входить вартість невикористаних квитків у розмірі 139 грн, поштові витрати на суму 55 грн та моральна шкода в розмірі 5 тисяч грн.
Пасажир придбав два квитки онлайн з Дарниці до Ніжина на потяг, який мав відправитися о 10:12. Згідно з анонсами по гучномовцю, потяг запізнювався: спочатку на 40 хв, потім ще на 40 хв і, нарешті, на 3 год. Пасажир зауважив, що працівники станції Дарниця не вжили жодних заходів для пересадки пасажирів на інші поїзди.
Чоловік планував подорожувати з дружиною, але через затримки потягу і погане самопочуття дружини вони вирішили повернути квитки на вокзалі Дарниця. Касир у грубій формі відмовився повертати гроші за ненадану послугу та витрачений пасажирами час. А розв’язувати це питання чоловіка відправили до Центрального вокзалу “Київ”.
У підсумку суд пристав на бік чоловіка, якому Укрзалізниця має виплатити 139 грн за невикористані квитки, 5 тис. грн за моральну шкоду та 55 грн за судові витрати.
Дослівно в рішенні суду йдеться: “В ситуації, що склалась, суд враховує тривалість переживань позивача, зокрема від дня неотримання оплаченої послуги та неповернення коштів, сплачених за неї, до дня винесення рішення у даній справі, час та зусилля, які потрібні для відновлення попереднього стану, а також вимоги розумності, співмірності та справедливості. На підставі викладеного та з урахуванням інших обставин, які мають істотне значення, суд вважає, що на користь чоловіка у відшкодування моральної шкоди підлягає стягненню сума у розмірі 5 тисяч гривень”.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.