Хакери по всьому світу використовували фішинг для атаки на користувачів частіше, ніж інші способи шахрайства в Інтернеті. Про це повідомляється у матеріалі компанії Hornetsecurity.
У звіті з кібербезпеки за 2024 рік йдеться, що хакери використовували посилання на шкідливі ресурси на 144 відсотки частіше, ніж у 2023 році. Частка таких атак склала 30,5 відсотка. Однак найпопулярнішим виявився фішинг — шахрайство, пов’язане з проведенням масових розсилок електронних листів від імені популярних брендів. Частка фішингу становила 43,4 відсотка.
У ході дослідження фахівці проаналізували 45 мільярдів електронних листів. 36,4 відсотка повідомлень було названо як небажані. 3,6 відсотка чи близько 585 мільйонів виявилися шкідливими.
“Електронна пошта, як і раніше, залишається найголовнішим методом атаки серед тих, які використовують зловмисники”, – зазначив генеральний директор Hornetsecurity Деніел Хофманн.
Аналітики помітили, що шахраї добре пристосовуються до середовища, що змінюється. Так, у 2022 році Microsoft відключила функцію макросів у Office, через що кількість атак з використанням файлів DOCX та XLSX знизилася на 9,5 та 6,7 відсотка відповідно.
Організатори фішингових атак у своїх повідомленнях найчастіше прикривалися брендом DHL – 26,1 відсотка. На частку Amazon припало 7,7 відсотка, Fedex – 2,3 відсотка, LinkedIn і Microsoft – по 2,4 відсотка, Netflix – 2,2 відсотка.
У серпні фахівці Федеральної комісії зі зв’язку США передбачили різке зростання популярності фішингових атак через SMS. За словами державних фахівців, експерти приватних компаній підтверджують загрозу фішингу.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.