Названо найпопулярніший спосіб шахрайства в інтернеті

Хакери по всьому світу використовували фішинг для атаки на користувачів частіше, ніж інші способи шахрайства в Інтернеті. Про це повідомляється у матеріалі компанії Hornetsecurity

У звіті з кібербезпеки за 2024 рік йдеться, що хакери використовували посилання на шкідливі ресурси на 144 відсотки частіше, ніж у 2023 році. Частка таких атак склала 30,5 відсотка. Однак найпопулярнішим виявився фішинг — шахрайство, пов’язане з проведенням масових розсилок електронних листів від імені популярних брендів. Частка фішингу становила 43,4 відсотка.

У ході дослідження фахівці проаналізували 45 мільярдів електронних листів. 36,4 відсотка повідомлень було названо як небажані. 3,6 відсотка чи близько 585 мільйонів виявилися шкідливими.

“Електронна пошта, як і раніше, залишається найголовнішим методом атаки серед тих, які використовують зловмисники”, – зазначив генеральний директор Hornetsecurity Деніел Хофманн.

Аналітики помітили, що шахраї добре пристосовуються до середовища, що змінюється. Так, у 2022 році Microsoft відключила функцію макросів у Office, через що кількість атак з використанням файлів DOCX та XLSX знизилася на 9,5 та 6,7 відсотка відповідно.

Організатори фішингових атак у своїх повідомленнях найчастіше прикривалися брендом DHL – 26,1 відсотка. На частку Amazon припало 7,7 відсотка, Fedex – 2,3 відсотка, LinkedIn і Microsoft – по 2,4 відсотка, Netflix – 2,2 відсотка.

У серпні фахівці Федеральної комісії зі зв’язку США передбачили різке зростання популярності фішингових атак через SMS. За словами державних фахівців, експерти приватних компаній підтверджують загрозу фішингу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-12-05