Дослідницька компанія Kantar опублікувала свій щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 Most Valuable Global Brands.
Топ-5 рейтингу не змінився порівняно з минулим роком: перше місце у 2024 році знову посіла корпорація Apple, вона стала першим брендом, вартість якого подолала позначку $1 трлн. Далі йдуть Google ($753,5 млрд), Microsoft ($712,9 млрд), Amazon ($576,6 млрд) та McDonald’s ($221,9 млрд).
У топ-10 також увійшли виробник чіпів Nvidia ($201,9 млрд), платіжна система Visa ($188,9 млрд), Facebook ($166,8 млрд), розробник ПЗ Oracle ($145 ,5 млрд) та китайський холдинг Tencent ($135,2 млрд).
Загальна вартість 100 найдорожчих брендів, що входять до рейтингу, зросла за рік на 20% до $8,3 трлн. При цьому після зниження минулого року вона залишається нижчою за рекордний показник 2022 року — тоді вартість топ-100 брендів становила $8,7 трлн. Російських компаній у рейтингу немає.
Рейтинг складається на основі оцінки матеріальних активів компанії (нерухомість, підприємства, поточні активи, запаси вільних коштів), нематеріальних активів (патенти, авторські свідоцтва, торгові марки), фінансових показників компанії за останній фінансовий рік, а також опитування близько 4,3 млн. споживачів із 54 країн.
Найсильніше за рік подорожчав бренд Nvidia. Його вартість зросла на 178%. Також сильно зросла вартість брендів Facebook – на 93% та Instagram – на 79%. 2024 року до рейтингу увійшли дев’ять нових компаній. Серед них рітейлер спортивного одягу lululemon, розробник програмного забезпечення для управління персоналом Automatic Data Processing, виробник ПК та іншої техніки Dell, мережа супермаркетів Aldi та китайський онлайн-рітейлер Pinduoduo.
Раніше повідомлялося, що Apple представила iOS 18.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.