Згідно із затвердженим Урядом фінансовим планом АТ “Укрзалізниця” на 2024 рік, передбачається отримання компанією збитків на 12,6 млрд грн. і це є великою проблемою.
Залізничні квитки в Україні завжди були дешевими і недоотримання цих коштів не завжди компенсуються “Укрзалізниці” із державного бюджету.
Ці збитки планували покрити за рахунок розробленого плану виходу на беззбитковість, який передбачає підвищення тарифів у майбутньому, повідомляли у прес-службі компанії на початку 2024 року.
“Укрзалізниця” планує змінити тарифи на пасажирські перевезення, передусім, йдеться про спальні вагони та потяги “Інтерсіті+”, – про це заявив керівник пасажирського напряму компанії Олександр Перцовський в інтерв’ю українській редакції Forbes.
За його словами, наразі обговорюються можливість прив’язати ціни на квитки до популярності рейсів та часу доби.
“Відпустити ціни на квитки класу СВ, щоб ціни регулювалися ринком залежно від попиту. Попри високу вартість, ці квитки розкуповуються найшвидше”, – зазначив посадовець УЗ.
Перцовський додав, що також пропонується встановити гнучке ціноутворення на квитки всіх класів для потягів “Інтерсіті+”. Водночас можуть бути встановлені певні цінові межі.
Крім цього, для базових тарифів пропонується передбачити на перспективу індексацію з урахуванням інфляції.
За словами представника УЗ, що вартість квитків у звичайних вагонах залишиться доступною.
“До кінця війни українці точно матимуть змогу купувати доступні квитки – це наше зобов’язання як соціальної компанії. Але це не означає, що ми підписуємося під відсутністю будь-яких змін”, – пояснив керівник пасажирського напряму “Укрзалізниці”.
Раніше повідомлялося, що Керівництво “Укрзалізниці” обмежило виплату допомоги на оздоровлення 30% від окладу.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.