За підсумками роботи у липні 2024 року державний концерн «Укрзалізниця» отримає від’ємний фінансовий результат, незважаючи на покращення операційної ефективності порівняно з минулим роком, – відповідну статистику опублікувала прес-служба підприємства.
В оприлюдненому звіті зауважується, що 40-відсоткове зростання витрат на енергоносії перекрила економія за іншими операційними витратами.
Основними чинниками негативного фінансового результату стало зростання курсових витрат і погіршення структури перевезень вантажів.
У липні 2024 року перевезено 3,6 млн т залізної та марганцевої руди, що на 65% більше ніж у липні 2023 року.
- Читайте також: “Укрзалізниця” пообіцяла виплатити “оздоровчі” за 2022-23 роки. Чи можна цьому вірити?
Натомість у липні порівняно з минулим місяцем обсяги перевезень зерна — одного з основних та високодохідних вантажів — знизилися на 19%.
Загалом у липні 2024 року було перевезено 13,6 млн т вантажів, що на 12% більше аналогічного показника 2023 року:
- у внутрішньому сполученні — 6,4 млн т (–22% до липня 2023 року);
- на експорт — 6,4 млн т (+93% до липня 2023 року);
- на імпорт — 746 тис. т (+39% до липня 2023 року).
За перші 7 місяців цього року УЗ вдалося скоротити постійні витрати, без урахування росту цін на електроенергію, а також витрат на оплату праці, рівень якої є нижчим від середнього по Україні.
«Укрзалізниця виступає за зближення вартості перевезення вантажів різних тарифних класів. Немає жодного економічного обґрунтування існування великої різниці у вартості перевезення вантажів різних тарифних класів, адже інфраструктурна складова (витрати на обслуговування інфраструктури) для всіх вантажів однакові. В умовах війни Укрзалізниця має залишатися прибутковою компанією, щоб забезпечувати економіку країни та підтримку її обороноздатності», — наголосили в прес-службі УЗ.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.