Американці мають намір цього року уважніше поставитися до витрат на різдвяні подарунки. Як повідомляє Bloomberg, посилаючись на результати опитування консалтингової компанії Deloitte, обсяг очікуваних витрат жителів США виявився на 3% нижчим, ніж минулого року.
Опитування понад 4 тис. респондентів показало, що витрати американців все одно почнуть рости напередодні різдвяних свят і в період з жовтня по грудень виявляться на 8% вищими, ніж у третьому кварталі.
Насамперед американські споживачі мають намір витратитися на прикраси будинків і квартир, а як подарунки віддадуть перевагу розвагам і святковому дозвіллю, ніж чомусь матеріальному.
Опитування також показало, що американці зосередяться на покупках у роздрібних продавців та брендів, які вважаються більш доступними.
Раніше повідомлялося, що МВФ очікує, що світовий держборг у 2024 році перевищить $100 трлн.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.