Згідно з європейськими нормами, вантажні тарифи повинні включати лише прямі витрати, при цьому пасажирські перевезення не можна кроссусидувати їх доходом. А якщо УЗ не вистачає коштів, треба домовлятися про фінансування з європейськими фондами.
“Якщо ми розуміємо, що йдемо в європейську модель, то відповідно до Директиви 2014/34/ЄС (збитки від пасажирських перевезень – авт.) не можуть перекриватися за рахунок крос-субсидування вантажних перевезень. Враховуючи відповідну директиву, ці витрати компенсуються безпосередньо. І в тариф до інфраструктури включено лише прямі витрати”, – заявив заступник міністра розвитку Олексій Балеста.
Як відомо, Укрзалізниця хоче підвищити тариф на вантажні перевезення одразу на 37%, щоби покрити збитки від пасажирських перевезень.

