Сервіс OnlyFans може бути проданий за $8 млрд. Як повідомляє Reuters, найімовірнішим покупцем платформи стане інвестиційний фонд із Лос-Анджелеса Forest Road Company. Серед активів компанії — контрольний пакет акцій інвестбанку ACF та гоночна команда у чемпіонаті електромобілів Formula E. Переговори ведуться з березня, і сторони сподіваються завершити їх найближчими тижнями, зазначають у виданні. Єдиним акціонером компанії є українсько-американський підприємець Леонід Радвінський. Він купив платформу 2018-го і, за даними Reuters, за останні три роки виплатив собі близько $1 млрд дивідендами.
З урахуванням популярності платформи суму угоди поки що позначено невелику, зауважив продюсер і засновник рекламної агенції PurpleDoor Олексій Пак: «Стимул розвитку інтернету і взагалі в принципі все, що відбувається, пов’язані з дорослим контентом, він є одним з найпопулярніших. Якщо ми візьмемо конкурентів типу Pornhub, умовно кажучи, і подивимося на кількість трафіку там, то воно не поступатиметься пошуковим системам.
З урахуванням того, як у нас розвиваються соціальні мережі, виходить так, що це добрий сервіс для специфічної діяльності. Він дає можливість заробляти гроші за умови, що ще існують інші соцмережі, які дозволяють набрати велику кількість аудиторії. Ти потім можеш спокійно монетизувати це. Цей ринок зростає, і з кожним днем моделей дедалі більше. Але ми дійшли того, що всі подібні послуги дуже зросли, як і сайти знайомств, та інші історії.
OnlyFans працює ще й підпискою, яка зараз мегапопулярна по всьому світу і довела свою економічну доцільність. Тримати, умовно кажучи, додаток на масштабі стає з кожним разом дешевшим. Відповідно, це бізнес-модель із дуже непоганою системою монетизації. Зрозуміло, що на OnlyFans все залежить від креатора, але там є певне Lifetime Value, тобто можна досить непогано прогнозувати виручку компанії. З урахуванням того, що вони багато показників у собі тримають, то для інвесторів це дуже хороший бізнес.
Адже, по суті, тут відразу доступна пряма монетизація, і можна її прогнозувати, виходячи з числа користувачів і його приросту. ЛишеFans у цьому плані дуже добре зростає, тому інвесторам це й цікаво.
З урахуванням того, скільки заробляє OnlyFans, який у платформи оборот, це досить невелика вартість продажу, тобто це всього х2,5. У принципі такі проекти зазвичай продають і дуже дорожче».
OnlyFans з’явився у 2016-му як соціальна мережа для виконавців, яка дозволяє творцям контенту стягувати плату з передплатників. Пік розвитку платформи припав на час пандемії COVID-19. 2020-го сервіс виручив $375 млн, а вже 2023-го — понад $6,5 млрд, випливає з даних британських регуляторів. Платформа бере 20% комісії від прибутків авторів. За словами генерального директора Кейлі Блер, понад половина виручки компанії приносить платний контент на запит. За весь час існування компанія виплатила авторам понад $20 млрд. Після завершення пандемії стрімке зростання платформи не зупинилося, зазначив експерт з digital-маркетингу Віктор Воробйов: «OnlyFans як платформа, по-перше, має велику кількість креаторів, а по-друге, зростає, по-третє, обходить комісії і отримує гроші безпосередньо. На мою думку, така динаміка продовжиться і далі разом із трендом на зростання економіки творців контенту. Як це скажеться після продажу майданчика, як це зміниться, важко сказати. Теж з цікавістю за цим спостерігатиму.
У пандемію COVID-19 загалом виросло все, що пов’язане з інтернетом. Це пояснюється характером споживання контенту, з необхідністю бути вдома і неможливістю вийти будь-куди, щоб отримати ці емоції. Тоді класична офлайн-робота стала частково недоступною, але при цьому з’явився дуже класний інструмент, який дозволяє, не виходячи з дому, створювати контент, хоч би якого характеру він був, і отримувати за нього гроші. Що стосується впливу штучного інтелекту на розвиток багатьох сервісів, то, звичайно, проекти, створені нейромережами, відрізняються від зображення реальної людини, якість дуже гірша. Крім того, тренд на природність, реальна людська взаємодія нікуди не йде. Чи намагається його замінити штучний інтелект? Так, намагається. Але я поки не бачив випадків, коли це виходило б зробити вдало і масштабувати. Тому найближчим часом, як серйозну загрозу, я б це не розглядав».
За даними Business Insider, за 2024 кількість авторів контенту на платформі зросла на третину, а передплатників — на чверть.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.