Відновлення залізниці після зсуву грунту у Карпатах: Перцовський відрапортував про преміювання співробітників УЗ

vidnovlennja-zaliznici-pislja-zsuvu-gruntu-u-karpatah

22 травня 2025 року на залізничній ділянці у Карпатах було зафіксовано аварійну ситуацію через просідання ґрунту, що призвело до деформації колій. Найбільше постраждала ділянка між станціями Ясіня та Вороненко, де обвалився 18-метровий земляний насип. Це спричинило повну зупинку руху потягів на маршруті. 

🔹 Рух потягів припинили, щоб уникнути аварій.

🔹 Укрзалізниця оперативно змінила маршрути, організувала пересадку та автобусне сполучення для пасажирів.

🔹 Ремонт розпочали негайно, але роботи ускладнили географічні умови та нестійкий ґрунт.

Попри складні погодні умови та нічні заморозки, залізничники менше ніж за 4 доби відновили рух. Колійники, кранівники, машиністи – всі працювали в режимі 24/7. Щебінь доставляли безперервно з кар’єрів, які перейшли на цілодобову роботу.

“Команди, які брали участь у відновленні, будуть відзначені преміями та подяками. Це приклад надзвичайної злагодженості, професіоналізму й самовідданості. У Європі подібне лихо могло б паралізувати сполучення на тижні, та українські залізничники довели: швидкість і якість – можливі навіть у горах”, – повідомили в прес-службі УЗ.

Роботи тривали цілодобово

👷 «Пишаюся працювати з людьми, які не бояться викликів і тримають інфраструктуру на висоті», — зазначив Юзеф Тулей, керівник інфраструктурного напрямку Укрзалізниці.

Прокоментував роботу залізничників і голова УЗ Олександр Перцовський, який в соцмережі Facebook написав: “Пам’ятаєте нещодавне швидке усунення наслідків стихії в Карпатах, коли було підтоплено й зруйновано 18-метровий земляний насип біля Ясіні, втім працюючи цілодобово протягом менше 4 діб залізничники відбудували та відкрили рух?

Ми такі результати не забуваємо й відзначаємо! Вчора зустрілись із представниками різних залізничних команд, які працювали на відновленні – від ПЧ, колійники з якого безпосередньо помітили перші прояви руйнування, зупинили рух і убезпечили можливий схід, до безпосередньо виконавців робіт із колійних станцій, машиністів кранів та машиністів поїздів, які максимально ритмічно доставляли щебінь із переведених на цілодобовий режим кар’єрів”.

“Це – лише частина тих, кого відзначимо. І подяками, і преміями. Роботи велись у надскладних географічних умовах, тепература суттєво опускалась вночі, на “передих” було 2-3 години між 12-годинними змінами!… Не хочеться просто хизуватись, але впевнений на 100% (і з досвіду набагато простіших випадків) будь-де в Європі схожий прояв стихії призвів би до закриття руху на тижні й тижні. Був гордий особисто із Юзефом Тулеєм, нашим старшим по інфраструктурі, потиснути руки нашим залізним профі! Пишаюсь працювати поруч із такими сильними духом людьми!”, – резюмував Перцовський.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-06-05