Ола Келленіус, керівник Mercedes-Benz та голова Європейської асоціації автовиробників (ACEA), різко розкритикував план Євросоюзу заборонити з 2035 року продаж автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). Він наголосив, що хоч і підтримує декарбонізацію економіки, проте вона має відбуватися технологічно нейтральним способом без шкоди для економіки.
План ЄС і критика автогалузі
Європейська заборона на ДВЗ є частиною екологічних амбіцій ЄС, проте викликає занепокоєння серед автовиробників через слабкий попит, жорстку конкуренцію з Китаєм та повільне зростання продажів електромобілів. Заборона має бути переглянута в другій половині 2025 року, що відкриває можливості для зміни підходів.
Пропозиції Mercedes щодо підтримки електромобілів
Келленіус запропонував запровадити податкові пільги та встановити дешеві тарифи на електроенергію для зарядних станцій, щоб активізувати перехід на електромобілі. Він також закликав керівництво ЄС відмовитися від протекціоністської політики, зокрема каральних тарифів на китайські електрокари, які ускладнюють конкуренцію на європейському ринку.
Раніше повідомлялося, що BMW планує активно інвестувати в автомобілі з ДВЗ та гібриди.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.