Внутрішні документи Meta показали, що близько 10% усіх продажів компанії у 2024 році припадали на рекламу, пов’язану із шахрайськими схемами та забороненими товарами. За підрахунками, це становить приблизно $16 мільярдів доходу, повідомляє агентство Reuters.
До таких оголошень належать фальшиві інвестиційні проєкти, нелегальні онлайн-казино та продаж заборонених медичних препаратів. Ці матеріали поширювались на платформах Facebook і Instagram, що належать корпорації Meta.
Масштаби та ризики для компанії
Загальний обсяг продажів Meta у 2024 році перевищив $164,5 млрд, а прибуток за третій квартал зріс на 26% у річному вимірі, досягнувши $51,24 млрд. Утім, за внутрішніми оцінками, близько 15 млрд шахрайських рекламних показів демонструвалось користувачам щодня.
Інші документи Meta, датовані груднем 2024 року, вказували, що компанія отримувала щонайменше $7 млрд на рік від “високоризикових” оголошень, які мають ознаки обману.
Дилема: прибуток чи репутація
У звітах також зазначалось, що різке видалення шахрайської реклами може негативно вплинути на фінансові показники компанії. Це створює внутрішню дилему між дотриманням правил і збереженням прибутку.
Попри це, Meta заявила, що “агресивно бореться” з шахрайськими кампаніями. Представник компанії назвав оцінку у 10% “надмірно широкою” і наголосив, що багато з рекламних матеріалів не порушували політики платформи.
Раніше повідомлялося, що Акції Truth Social впали після новин про готовність Трампа продати свою частку.





