Компанія Apple отримала близько третини глобального ринку навушників. Про це повідомляється у актуальному звіті Canalys.
За даними дослідницької фірми, у третьому кварталі 2022 року Apple зберегла лідерство, отримавши 30,9 відсотка ринку. Компанія очолила рейтинг завдяки успішним продажам навушників AirPods. За вказаний період IT-гігант із США відвантажив 23,9 мільйонів пристроїв.
На другому місці опинилася компанія Samsung, частка якої досягла 9,6 відсотка – компанія реалізувала 7,4 мільйона девайсів. На третій позиції з часткою 4,1 відсотка розмістилася компанія boAt.
Зазначається, що за рік Apple реалізувала на 34 відсотки пристроїв більше, ніж роком раніше. Світові поставки Samsung за цей період знизилися на 15 відсотків.
За оцінкою аналітиків фірми, глобальний ринок інтелектуальних персональних аудіосистем пережив другий поспіль спад: постачання скоротилося на 4 відсотки, до 113,6 мільйона одиниць.
При цьому категорія бездротових навушників виявилася єдиною, в якій спостерігалося зростання на 6 відсотків у річному обчисленні, до 76,9 мільйона одиниць.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.