За результатами вибіркових перевірок проведеними технічною інспекцією праці у регіональній філії УЗ «Одеській залізниці» було виявлено цілий ряд недоліків, – повідомили у профспілці залізничників та транспортних будівельників України.
В низці виробничих підрозділів філії не укомплектований штат працівників за такими основними професіями, як машиністи, помічники машиністів тепловозів та електровозів, монтери колії, чергові по переїзду, складачі поїздів, чергові по станції, регулювальники швидкості руху вагонів та інше.
Працівники виробничих підрозділів, станцій, у тому числі першозимники, не в повному обсязі забезпечені спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту, медичними аптечками. Є проблеми з забезпеченням виробничих підрозділів регіональної філії вугіллям та дровами.
Уже багато років поспіль не вирішується питання водопостачання, очищення та ремонту колодязів. Якщо в літній період року працівникам видається бутильована вода, то в інші періоди працівники не забезпечуються ні питною, ні технічною водою. А проблема в тому, що як в регіональній філії «Одеська залізниця» так і в Одеській дирекції філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» відсутні фахівці з виконання цих робіт.
Читайте також: Рівень зарплати на “Укрзалізниці” досяг рекордного показника
В приміщеннях пункту обігріву Долинської дистанції колії для працівників, задіяних на очищенні стрілочних переводів від снігу, відсутнє електропостачання, що не дає змогу підключення електроконвекторів.
Не розпочато капітальний ремонт м’якої покрівлі загальною площею 420 кв. м. околодку ПД-8 на ст. Кропивницька Долинської дистанції колії.
Не дає позитивного результату щорічне латання покрівлі гаражів Шевченківської дистанції сигналізації та зв’язку на станції ім. Т. Шевченка (160 кв. м). Покрівля над гаражами та технічним класом для водіїв як протікала, так і протікає, там необхідно встановлювати шатровий дах. Подібні недоліки є також в низці інших виробничих підрозділів.
Слід зазначити, що приблизно аналогічна ситуація в інших регіональних філіях “Укрзалізниці”, якщо так буде й надалі, то уже в найближчий час працювати на УЗ буде банально немає кому.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.