Число покупців, які відвідали британські магазини напередодні західного Різдва, тобто 24 грудня, суттєво знизилося порівняно з 2022 роком. Як пише The Guardian з посиланням на дані аналітичної компанії MRI Software, кількість відвідувачів магазинів вчора виявилася на 20,6% меншою, ніж напередодні Різдва 2022 року, і на 6,8% меншою, ніж тижнем раніше.
Продажі були приблизно на третину нижче, ніж до пандемії COVID-19, напередодні Різдва в 2019 році. Порівняно з попереднім тижнем особливо знизилася відвідуваність магазинів у центрі міст — майже на 15%, тоді як відвідуваність торгових центрів знизилася лише на 3%.
На думку експертів, таке зниження відвідуваності пов’язане з тим, що перед Різдвом припав на неділю, коли більшість магазинів працює до 17 годин, а також зі зростанням вартості життя.
«У порівнянні з рівнем 2019 року відвідуваність залишається нижчою щонайменше на третину. Цьому сприяє кілька факторів: сьогодні магазини працюють за недільним розкладом, що обмежує роздрібну торгівлю, крім того, цього року багатьох торкнувся кризи рівня життя, тому багато хто вирішив розподілити витрати і почав робити покупки раніше», — вважає глава підрозділу MRI Software з маркетингу та аналітиці Дженні Метьюз.
Аналітики прогнозують, що у США відвідуваність магазинів у передріздвяні дні — у суботу та неділю — виявиться рекордною цього року.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.