Найдовший період святкування Нового року в Китаї (з 10 по 17 лютого) стане додатковим стимулом до зростання вартості морських перевезень до Європи. Про ще одну проблему для світової торгівлі у розмові з РІА «Новости» розповів радник з питань морського судноплавства нідерландської бізнес-асоціації з торгівлі та логістики Evofenedex Каспер Рураде.
«У зв’язку з більш тривалим часом у дорозі контейнерів, тобто плюс 14 днів, пропускна спроможність буде набагато нижчою. До Китаю прибуватиме набагато менша кількість контейнерів», — назвав він причину подорожчання.
Так, контейнеровози, що залишили Роттердам в середині грудня, прибудуть до КНР тільки в перший тиждень лютого замість запланованих 15-20-х чисел січня. До того ж, ці судна слідуватимуть зі значно більшим завантаженням, ніж у звичайних обставинах, що також чинитиме тиск на тарифи, додав він.
При цьому, за словами Рураде, після свят поточна хаотична ситуація з цінами на контейнерні перевезення може стабілізуватися.
Раніше Рураде розповів, що ціни на доставку одного контейнера з Китаю до Європи збільшилися вчетверо (з однієї до чотирьох тисяч доларів) через часті випадки ракетного обстрілу торгових суден з боку єменських повстанців-хуситів з угруповання «Ансар Алла».
Як головні причини подібної динаміки аналітик назвав значне збільшення часу в дорозі суден через необхідність обходити Африканський континент, а також зростання витрат морських логістичних компаній через ризики ракетних атак.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.