Samsung ускладнила ремонт смартфонів

Компанія Samsung закріпила за собою право вилучати певні деталі смартфонів при ремонті. Про це повідомляє видання 404 Media.

Журналісти медіа вивчили договір, який укладають незалежні сервісні центри (СЦ) та Samsung. У тому числі, в ньому йшлося, що фахівці СЦ зобов’язані припиняти обслуговування, якщо при вивченні смартфона з’ясується, що його раніше відремонтували з використання сторонніх деталей, не випущених Samsung.

Також у цьому випадку СЦ зобов’язані розібрати смартфон, маркувати неоригінальну деталь та негайно повідомити про це Samsung. Журналісти 404 Media заявили, що таким чином компанія ускладнює процес ремонту своїх гаджетів та порушує закони.

За словами опитаних виданням фахівців, клієнти, які звернулися в сервісний центр, не очікують, що їх конфіденційна інформація може бути відправлена до Samsung без їх відома.

Адвокат Фонду електронної свободи Кіт Волш зауважив, що користувачі мають право використовувати неоригінальні деталі під час ремонту смартфонів. Саме США договір Samsung з СЦ суперечитиме федеральному закону про гарантійному обслуговуванні, який набуде чинності остаточно року.

Також стало відомо, що Samsung припинила співпрацю з iFixit – організацією, яка вивчає пристрій гаджетів та випускає інструкції з ремонту. Представники iFixit заявили, що підхід Samsung “суперечить їх місії”.

Раніше стало відомо, про те, що Samsung стала лідером на ринку смартфонів, обігнавши Apple.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-05-25