У Європі визначилися з митами на постачання вироблених у Китаї Tesla

Євросоюз повідомив автовиробників про ухвалення проекту про мито на постачання китайських електромобілів, які, як очікується, почнуть діяти з листопада. При цьому, хоч чиновники і визначилися з рішенням, консультації з цього питання триватимуть до голосування держав-членів, пише Bloomberg.

Прийняті ставки будуть встановлені на додаток до існуючих десятивідсоткових мит, з якими стикаються експортери з КНР. Для китайських виробників показники щодо тих, хто набув чинності на початку липня, зміняться незначно. Для BYD додаткове мито становитиме 17 відсотків (раніше 17,4), для Geely – 19,3 відсотка (раніше 19,9), для SAIC 36,3 відсотка (раніше 37,6).

При цьому для імпорту вироблених у Китаї Tesla планується запровадити тариф у 9 відсотків, що є для виробника «щодо приємної новини», йдеться у матеріалі. Нижча ставка для нього пояснюється чиновниками тим, що «Пекін, схоже, надає менше субсидій компаніям, які належать іноземцям».

Саме допомогою, яку автовиробники отримують від держави, в Європі пояснюють свої дії, проти яких у Китаї енергійно протестують. Заявляючи, що введення імпортних мит на електромобілі може призвести до втрати китайських інвестицій до Європи, писав «Інтерфакс».

При цьому, як зазначалося раніше, надто рішуча відповідь сприятиме подальшому трансатлантичному об’єднанню проти Китаю, що підірве зусилля Сі Цзіньпіна щодо заохочення «стратегічної автономії» в Європі. У січні-травні товарообіг КНР та ЄС уже впав на 4,5 відсотка, до 313,6 мільярда доларів, а на тлі нещодавнього введення попередніх мит імпорт китайських електромобілів до країн співтовариства впав на 45 відсотків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-08-20