21 серпня 2024 року Верховна Рада ратифікувала угоду між Урядом України та Урядом Південної Кореї стосовно кредитів від Фонду економічного розвитку та співробітництва на 2024—2029 роки, – повідомили в прес-службі “Укрзалізниці”.
Це рішення дозволить профінансувати оновити рухомий склад Укрзалізниці та закупити 20 електропоїздів класу Інтерсіті+.
Коментуючи подію, голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко зазначив: «Це стратегічна програма розширення парку поїздів Інтерсіті+, завдяки чому ми зможемо збільшити інтенсивність руху вже на існуючих та відкрити нові швидкісні маршрути. Це додаткова можливість для подорожей 6 млн пасажирів на рік, що закриє сьогоднішню потребу у денному швидкісному русі. Дякуємо парламентарям за ратифікацію та працюємо надалі з урядовцями задля успішного підписання угоди».
Загальний обсяг програми кредитування складе близько $450 млн, включаючи сервісне обслуговування поїздів протягом 5 років. Термін постачання поїздів – 18-24 місяці після підписання угоди.
- Читайте також: “Укрзалізниця” пообіцяла виплатити “оздоровчі” за 2022-23 роки. Чи можна цьому вірити?
В “Укрзалізниці” зазначили, що корейські виробники готові розглянути варіанти часткової локалізації в Україні, що важливо для стимулювання вітчизняної економіки.
Умови кредитування корейським Фондом економічного розвитку та співробітництва є пільговими, враховуючи критичність соціальної складової проєкту (загальний термін – до 40 років, причому виплати тіла кредиту починатимуться лише після перших 10 років).
В УЗ додали, що компанія працюватиме й над модернізацією вже наявного рухомого складу, а також наголосили на важливості продовження державної інвестпрограми із побудови нового рухомого складу для далекого сполучення.
Усе це зробить пасажирську логістику доступнішою та зручнішою для мільйонів українців у досить наближеній перспективі, слугуватиме стимулом для розвитку українських регіонів, – підсумували в “Укрзалізниці”.
- Читайте також: У профспілці відзвітували про повернення доплат та підвищення зарплат працівникам “Укрзалізниці”
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.