Bloomberg: у Європі різко впали продажі електромобілів

Перехід європейців на електрокари замість автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння почав буксувати через те, що на ринку виник дефіцит доступних та недорогих моделей. Про це повідомило агентство Bloomberg.

За його даними, автовиробники стали відчувати труднощі з переходом на виробництво електромобілів, а через скорочення державних стимулів інтерес клієнтів до такого виду транспорту був підірваний ще сильніше. Результатом цього стало різке падіння продажів. У липні постачання автомобілів на акумуляторах впало більш ніж на 10 відсотків по всьому регіону. В основному через 37-відсоткове падіння в Німеччині — найбільшому ринку ЄС.

Видання припускає, що Європа ризикує виявитися відкинуто назад у глобальній битві за майбутнє автомобільної промисловості.

Там часом Volvo Cars вже відмовилася від плану продавати лише повністю електричні автомобілі до 2030 року. Причина — попит, що розчаровує.

Європейські виробники виборювали створення електромобіля для масового ринку. Але висококласні моделі, такі як Porsche Taycan за 107 000 євро та BMW i7 за 116 000 євро, розраховані на елітних споживачів. Недорогі альтернативи, як і раніше, рідкісні. Електрична версія Fiat 500, яка традиційно є символом доступної мобільності, коштує близько 35 000 євро — удвічі дорожче, ніж аналог із двигуном внутрішнього згоряння.

“При постановці цілей щодо електромобілів автовиробники не врахували достатньо, які ціни люди готові будуть заплатити за електромобілі, і не гарантували їх прибутковість”, – сказав старший партнер консалтингової компанії Roland Berger Вольфганг Бернхарт. Він не виключає, що урядові заборони на нові транспортні засоби з двигунами внутрішнього згоряння доведеться скасувати. Уточнюється, що заборону ЄС на автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння можуть переглянути 2026 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-09-06