Син засновника Playboy Купер Хефнер збирається викупити бізнес батька

Син засновника Playboy Х’ю Хефнер хоче викупити бренд назад. Як повідомила The Wall Street Journal, Купер Хефнер разом із групою інших інвесторів зробив пропозицію на $100 млн. Х’ю Хефнер помер у 2017 році. Після цього його діти продали частку, що належить їм у компанії. Проте на початку тижня молодший син заявив, що нинішнє керівництво довело журнал до такого стану, що його ім’я може зникнути, а це «велика американська компанія і великий бренд».

Купер Хефнер збирається відродити спадщину журналу, зазначила в ролику YouTube-каналу The Bikini Report його ведуча, модель Playboy і порноакторка Сара Харлоу: «Купер Хефнер, син покійного Х’ю Хефнера, запропонував $100 млн за культовий бренд Playboy, який був заснований його батьком року. Пропозиція стосується всіх активів і інтелектуальної власності, і бренду Playboy Enterprises, які зараз належать іншій материнській компанії. Playboy виживав протягом останніх кількох років переважно тим, що роздавав право використовувати своє ім’я іншим компаніям. Проте раніше власники заявляли, що хочуть перезапустити журнал 2025 року. Але тепер Купер Хефнер має свої плани. Він називає потенційну угоду глибоко особистою і каже, що хоче повернути бренд до його коріння».

Випуск друкованої версії Playboy припинився у 2020 році. Керівництво компанії послалося на пандемію коронавірусу. Проте частота її виходу знизилася ще після смерті засновника журналу Х’ю Хефнера – з 10 до 6 випусків за рік. На той час тираж видання впав до кількох сотень тисяч. Сьогодні журнал може мати майбутнє, але в іншому форматі, зазначила засновниця комунікаційного агентства PR Inc Ольга Дашевська: «Я не бачу тут великої бізнес-складової. Це радше сімейна реліквія, можливість стати відомим відразу і добрий медійний хід. Можливо, після цієї новини він оголосить про якийсь стартап. Це може бути просто тизером для того, щоб усі дізналися, хто такий молодший син Хефнера. Або це бажання повернути в сім’ю те, що зробив батько, і те, що дало популярність цьому прізвищу. Він навіть копіює, намагається виглядати, як тато, фотографуватись у колі блондинок.

Поки що багато поколінь, які пам’ятають Playboy як популярний журнал. Не треба списувати їх із рахунків. І, напевно, цифрова версія вже не тією мірою, якою раніше, може знаходити свою аудиторію, безумовно. Якщо говорити про друковану версію, то це скоріше вже реліквія. Дуже дороге видання, малотиражне, можливо, з якимись доповненнями, тобто залишилися люди, котрі люблять тримати в руках папір. Але це навряд чи звичайний глянсовий лист».

В останні роки вартість Playboy Group впала до $1 за акцію. Раніше вони оцінювалися у 50 разів більше. Як зазначила газета The Wall Street Journal, у день, коли син засновника Х’ю Хефнера заявив про намір викупити компанію, її акції підскочили на 15%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-10-27