Падіння курсу рубля спонукало деяких китайських експортерів тимчасово відмовитись від продажу на російських маркетплейсах. За даними газети The South China Morning Post, рішення пов’язане зі зростанням очікувань девальвації російської валюти, зниженням прибутку торговців у зв’язку з коливаннями обмінного курсу, а також скороченням кількості замовлень через зростання цін у Росії.
За даними видання, сьогодні на платформах Ozon, Wildberries та “Яндекс Маркет” працює близько 150 тис. китайських експортерів, їх кількість продовжує зростати. Опитаний виданням торговець Джордан Сі зазначив, що російські споживачі мають купівельну спроможність, проте заявив про зростання витрат.
“Зараз девальвація рубля настільки лякає, а кількість повернень товарів настільки велика, як і витрати на логістику, що багатьом китайським торговцям доводиться відмовлятися від повернення товарів до Китаю, і ми втрачаємо багато грошей”, – сказав він.
Фахівець з ланцюжка поставок одягу Пен Бяо також зазначив, що ризики, що ростуть, призводять до того, що ряд продавців воліє «почекати і подивитися».
«Небагато хочуть відмовитися від російського ринку, але нинішні ризики змушують нас сумніватися. Це справжня дилема»,— підсумував Бяо.
Мінфін США 21 листопада наклав санкції на 52 кредитні організації, серед яких був Газпромбанк, через які європейські країни оплачували російський трубопровідний газ. Після цього курс рубля до долара США перевищив позначку 100 руб. 29 листопада офіційний курс Банку Росії становив 109,5782 руб./$.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.