Американських власників смартфонів не вразили функції штучного інтелекту (ШІ). Це випливає з опитування сервісу з продажу смартфона SellCell.
В опитуванні взяли участь 1000 користувачів iPhone та 1000 власників смартфонів Samsung – пристрої всіх респондентів підтримують ШІ-функції. 73 відсотки власників смартфонів Apple заявили, що сервіси ШІ не мають високої цінності. З ними були солідарними 87 відсотків користувачів пристроїв Samsung.
Також споживачі не збираються окремо платити за функції ШІ – про це заявили 86,5 відсотків власників iPhone і 94,5 відсотків власників девайсів Samsung.
Фахівці SellCell проаналізували відповіді респондентів, які наголосили на необхідності ШІ. Більшість із них — 72 відсотки — назвала користь штучного інтелекту при редагуванні повідомлень та листів. 54 відсотки користувачів зазначили, що ШІ допомагає повідомляти про важливі повідомлення, 29 відсотків — видаляти непотрібні фотографії, 17,4 відсотки — вести нотатки.
- Читайте також: Google анонсувала нову операційну систему – Android XR
Споживачів також запитали, чому вони не користуються ШІ – респондентам дозволили вибрати кілька варіантів відповіді. Найпопулярнішим – 58 відсотків – виявився варіант «Я не оновив ПЗ до останньої версії». 37 відсотків власників смартфонів вважають ШІ марним, 18 відсотків — не довіряють новим технологіям.
Наприкінці листопада аналітики TechInsights розповіли, що Samsung продала у 2024 році найбільше смартфонів з підтримкою ІІ. Частка корейської корпорації над ринком становила 82 відсотка.





