McDonald’s більше не вимагатиме від постачальників інклюзивності

Американська компанія McDonald’s вносить зміни до деяких практик в галузі різноманітності. Серед іншого фірма відмовиться від вимог до постачальників брати на себе зобов’язання щодо досягнення цілей у галузі різноманітності, рівноправності та інклюзивності.

McDonald`s пояснила, що проводитиме із замовниками «комплексне обговорення» щодо інклюзивності, передає AFP. Компанія також відмовиться від зовнішніх досліджень з корпоративного розмаїття.

Команда з різноманітності всередині фірми буде перейменована на глобальну команду з інклюзивності. McDonald’s запевнила, що «прихильність компанії до інклюзивності непохитна».

Як зазначає AFP, американські компанії почали змінювати програми з різноманітності після того, як Верховний суд у 2023 році скасував ідею «позитивної дискримінації», яка допомагала враховувати походження абітурієнтів при зарахуванні до вузів. Раніше програми змінили Ford, John Deere, Harley-Davidson, Jack Daniel`s та інші американські підприємства.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-01-08