Люксові бренди активізують продажі в Таїланді після падіння попиту в Китаї

З огляду на зниження продажів люксових марок у Китаї, викликаного слабкістю китайської економіки, виробники товарів класу преміум переорієнтуються інші ринки країн Азії. 

За даними Bloomberg, такі бренди, як Christian Dior, Louis Vuitton і Porsche, вважають, що компенсувати спад попиту в Китаї допоможе сусідній Таїланд, де економіка стабільно зростає, а ліберальна політика щодо туризму забезпечує гарний продаж люксових товарів — як з боку місцевого населення. , так і з боку іноземців, що приїжджають до країни.

Christian Dior, Louis Vuitton, Maison Margiela, Jil Sander, Prada, Christian Louboutin та інші люксові марки одягу та аксесуарів активізують канали продажу в Таїланді, відкриваючи власні бутіки та розширюючи присутність у місцевих моллах преміум-класу. За підрахунками консалтингової компанії Luxurynsight, із 26 нових люксових магазинів, відкритих у країнах Південно-Східної Азії за останні 12 місяців, майже половина (11 магазинів) припала на один Таїланд.

Крім того, компанія Porsche у співпраці з місцевими девелоперами збудує в Бангкоку дизайнерські преміум-кондомініуми, площею від 500 кв. м до 1130 кв. м та вартістю від $15 млн до $40 млн.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-01-20