Користувачі смартфонів витратили на чат-боти $1,4 млрд.

За останні два роки щомісячний дохід від мобільних додатків зі штучним інтелектом (ШІ) зріс у 37 разів, а лише у 2024 році користувачі витратили на них $1,4 млрд. У 2025 році споживчі витрати на такі додатки мають перевищити $2 млрд, йдеться у доповіді аналітичної компанії Appfigures.

Лідером на ринку за кількістю скачувань з великим відривом є ChatGPT від OpenAI. Мовна модель, представлена ​​у листопаді 2022 року, з’явилася у магазинах мобільних додатків у травні 2023 року.

З того часу користувачі смартфонів витратили на цю програму $529 млн, а його місячний виторг з моменту запуску зріс у 75 разів. Починаючи з липня поточного року, щомісячний дохід ChatGPT перевищує сукупний дохід усіх інших популярних додатків-помічників у App Store та Play Store.

Найпопулярнішими програмами з ШІ залишаються чат-боти. За підсумками останніх двох років розумні помічники посідають вісім із десяти перших місць у рейтингу завантажень.

Більшість користувачів додатків з ШІ – молоді люди віком від 18 до 24 років. При цьому 64% світових витрат на такі програми припадають на США.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-01-30