NYT: в аеропорту Вашингтона під час авіакатастрофи не вистачало диспетчерів

В аеропорту імені Рональда Рейгана у Вашингтоні був брак диспетчерів у день, коли пасажирський літак зіткнувся з військовим вертольотом. Про це повідомляє The New York Times (NYT) із посиланням на попередній звіт Федерального управління цивільної авіації США (FAA).

За його даними, кількість працюючих диспетчерів «була незвичайною для часу доби та обсягу трафіку». Зокрема, диспетчер, який відповідав за переміщення вертольотів поблизу аеропорту, водночас інструктував екіпажі літаків зі зльоту та посадки. Як правило, ці завдання доручають двом диспетчерам, а не одному, уточнює NYT.

Видання пише, що аеропорт недоукомплектований персоналом уже багато років. Наприклад, у вересні 2023 року в службі авіадиспетчерів працювало 19 осіб при рекомендованому FAA штаті в 30. Нестача кадрів, у тому числі через високу плинність і обмежені бюджети, призвела до того, що багато диспетчерів змушені працювати до шести днів на тиждень по десять годин на день.

29 січня пасажирський літак American Airlines вилетів із міста Вічіто в Канзасі і зіткнувся з військовим гелікоптером при заході на посадку у Вашингтоні. Обидва судна впали в річку. Загинули всі 67 людей, які перебували на борту суден. 31 січня, за даними ABC, було знайдено чорні скриньки лайнера, їх відправили на розшифровку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-02-01