Введення імпортних мит з боку США на товари з Китаю, Канади та Мексики обернеться для автомобільних концернів втратою $33 млрд на рік. Стільки виробники будуть змушені доплачувати за постачання автомобілів до США за збереження нинішніх рівнів імпорту, підрахував дослідницький центр Nomura.
Найбільші втрати зазнають General Motors, Stellantis та Toyota. За збереження обсягів поставок на рівні 2023 року їм доведеться доплачувати за імпорт автомобілів у США $9,5 млрд, $6 млрд і $5,9 млрд відповідно. Більше $3 млрд на рік втрачатимуть Ford та Honda.
- Читайте також: Навіщо Дональд Трамп запроваджує мита на товари з ЄС?
Для інвесторів підрахунки Nomura не стали несподіванкою. Ще до їхньої публікації торги акціями світових автовиробників відкрилися різким зниженням. Так, цінні папери Volkswagen, BMW та Mercedes-Benz впали на 5,5%, 4,85% та 4,7% відповідно. Котирування акцій Renault та Stellantis у Парижі знизилися на 2,7% та 6%. Акції Honda на позабіржових торгах NYSE втрачають у ціні 5,6%. У перші години торгів падіння більшості вищезгаданих акцій продовжилося.
Президент США Дональд Трамп вирішив запровадити імпортне мито на товари з Китаю, Канади та Мексики з 4 лютого. На цьому фоні обвалилися курси криптовалюту, а світові резервні валюти оновили багаторічні мінімуми до долара США.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.