Американська компанія Logitech випустила гаджет для покращення робочих процесів в офісі. Про це повідомляє видання TechRadar.
Розумний радар Logitech Spot аналізує приміщення, в якому він розміщений, оцінює кількість людей на квадратний метр, а також збирає дані про температуру та тиск. У компанії помітили, що девайс збирає інформацію та дає поради щодо покращення клімату та оптимізації робочих процесів.
Журналісти TechRadar прямо заявили, що Spot дозволить керівнику стежити за підлеглими: так радар може показати, скільки співробітників знаходяться на робочому місці і навіть чим вони займаються. У Logitech заявили, що пристрій не загрожує конфіденційності, але “розкриває таємницю, як люди використовують вільний простір”.
У компанії помітили, що справжня причина неефективності співробітників полягає не у фізичній втомі, а в неправильному використанні наявного простору та якості повітря. Як підтвердження своїх слів вони послалися на дослідження Гарвардського університету (США) та Університету Берклі (США), в яких говорилося, що високий рівень вуглекислого газу та наявність у повітрі аерозолів можуть знижувати когнітивні функції.
Датчики Spot з’являться у продажу у другій половині 2025 року. Їхня вартість не розкривається, але радари працюватимуть за підпискою за 199 доларів на рік.
У серпні Logitech анонсувала вихід «вічної» комп’ютерної миші за підпискою. За кілька днів після анонсу в компанії відмовилися від планів і назвали ідею «жахливою».
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.