Смартфони в США поступилися місцем телевізорам по переглядах YouTube

Користувачі зі США почали частіше дивитися YouTube на телевізорах, ніж смартфонах. Про це повідомив гендиректор платформи Ніл Мохан, наголосивши, що щоденне споживання контенту перевищує 1 млрд годин.

YouTube утримує лідерство з переглядів у США завдяки перетворенню на потоковий сервіс. Тепер користувачі можуть бачити коментарі та опис відео на екрані телевізора, а також використовувати функції сезонів і спільного перегляду.

За словами Мохана, «дивитися телевізор для багатьох означає дивитися YouTube». На телевізорі популярні короткі відео Shorts, прямі трансляції та подкасти, а також спорт та телешоу. Розділ YouTube TV налічує понад 8 млн передплатників, а YouTube Premium та Music – 100 млн.

Раніше YouTube почав тестувати голосові коментарі. Також платформа додала в сервіс Playables розраховані на багато користувачів міні-ігри.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-02-13