Компанія BMW представила прототип під назвою Vision Driving Experience, випущений в єдиному екземплярі і не призначений для серійного виробництва. Він є лабораторією на колесах для тестування нових електромобільних технологій при розробці новинок на платформі Neue Klasse.
Силова установка такої BMW, яку отримала власну назву Heart of Joy, розвиває надвисокі тягові показники — 18 тис. ньютон-метрів моменту, що крутить. Один з чотирьох блоків управління відповідає за трансмісію, гальма, зарядку, рекуперацію енергії та кермо. У BMW стверджують, що обчислювальна потужність цього блоку вдесятеро швидша, ніж у попередніх систем.
У баварській компанії зазначили, що ключова особливість нової технології полягає в інтеграції в один блок систем керування трансмісією та гальмами. Таким чином, завдяки меншій залежності від звичайних гальм, ефективність системи рекуперації підвищується на 25%.
- Читайте також: Xiaomi SU7 Ultra встановив новий рекорд, випередивши BMW M3
Іншими словами, фізичні гальма будуть потрібні тільки у разі аварійної зупинки, у всіх інших випадках уповільнення автомобіля забезпечуватиметься за рахунок системи рекуперації енергії.
Тестовий автомобіль демонструє роботу Heart of Joy за допомогою кольорових індикаторів на колесах. Під час прискорення вони підсвічуються зеленим, при рекуперації енергії синім, а в ході гальмування помаранчевим.
Серійне виробництво першої моделі з лінійки Neue Klasse має розпочатися до кінця 2025 року. Вона стане на конвеєр заводу в Дебрецені в Угорщині.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.