Reuters: Постачання смартфонів іноземних брендів у Китаї впали на 21%

Постачання смартфонів іноземних брендів на ринок Китаю впали на 21 відсоток. Про це повідомляє Reuters.

Журналісти послалися на звіт Китайської академії інформаційних та комунікаційних технологій (CAICT). У матеріалі йдеться, що у січні постачання смартфонів іноземних брендів скоротилися на 21 відсоток у річному обчисленні. У штуках поставки впали з 5,5 мільйонів у січні 2024 року до 4,4 мільйонів одиниць на початку 2025 року.

Фахівці назвали головною причиною зниження інтересу до іноземних гаджетів сильну конкуренцію на ринку Китаю. Так, за 2024 рік місцева корпорація Huawei наростила постачання на 50 відсотків та налагодила випуск процесорів власного виробництва. За словами аналітиків CAICT, лідер галузі Vivo забезпечив споживача продукцією у всіх цінових сегментах. Також постачання збільшила Xiaomi, яка запропонувала користувачам власну прошивку HyperOS.

Частка ринку головного іноземного бренду в Китаї Apple скоротилася через те, що компанія не змогла узгодити запуск власних сервісів штучного інтелекту (ШІ). Аналітики зауважили, що іноземні компанії намагаються пропонувати знижки та домовлятися з місцевими торговими мережами, щоб просувати свою продукцію.

У середині березня авторитетний аналітик та інсайдер Мін-Чі Ко заявив, що Apple зобов’язана відреагувати на провал із розробкою голосового помічника Siri та ШІ. Ко згадав про засновника компанії Стіва Джобса і запропонував нинішньому керівнику Тіму Куку публічно вибачитись за проблеми IT-гіганта.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-03-23