У багатьох користувачів виникли проблеми з доступом до кількох сервісів «Яндекса» (MOEX: YDEX). Про це повідомили у прес-службі компанії.
Найчастіші неполадки виявлено у роботі сайту «Яндекса» (34%). Також зафіксовані неполадки у сервісі (29%), спільній роботі (20%) та роботі мобільного додатка (13%). З 12:00 мск основні скарги надходять із Санкт-Петербурга та Ленінградської області, Удмуртії (6%), Москви та Московської області, Тюменської та Новосибірської областей (5%).
- Читайте також: “Яндекс” розробляє аналог канадського Shopify
У ряду користувачів виникають тимчасові труднощі з доступом до деяких сервісів “Яндекса”. Наші фахівці працюють над усуненням складнощів», – прокоментували ситуацію в компанії.
Вчора, 26 березня, стався масштабний збій у роботі Системи швидких платежів (СБП). Також повідомлялося про неполадки у сервісах «Ростелекому», МТС та «Мегафона». Робота всіх сервісів було відновлено протягом кількох годин. Проблеми в роботі СБП були пов’язані зі збоєм в інфраструктурі Національної системи платіжних карток.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.