Levi Strauss підніме ціни через мита Трампа

Американський виробник джинсового одягу Levi’s відреагує на тарифну політику адміністрації США підвищенням цін на свою продукцію. Однак, як заявила генеральний директор Levi Strauss Мішель Гесс, підвищення будуть скоріше точковими.

The Wall Street Journal зазначає, що Levi Strauss виробляє великі обсяги продукції на фабриках у країнах Азії, таких як Бангладеш, Камбоджа та В’єтнам. Щодо цих країн США запровадили високі мита. Компанія сформувала цільову робочу групу, яка займеться пошуком стратегій компенсації впливу високих мит.

Глава компанії при цьому впевнена, що вони мають резерв ціноутворення і їм не доведеться вдаватися до масштабного підвищення цін. За її словами, Levi Strauss вже завезла до США майже всю виготовлену за кордоном продукцію для весняно-літнього сезону.

Напередодні компанія опублікувала результати 1-го кварталу. Продажі впали на 2% і склали $1,53 млрд. Прибуток на одну акцію склав $0,38, що на 35% вище за прогнози аналітиків Уолл-стріт.

Операційна рентабельність зросла до 12,5%, роком раніше вона становила 0%. Компанія підтвердила свої раніше зроблені прогнози весь рік, на що акції відреагували зростанням на 2%. З початку року вони втратили 22%.

Раніше повідомлялося, що Nike прогнозує падіння продажів через тарифну політику Трампа.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-04-09