Компанія Ferrari представила модифікований варіант суперкара 296 GTB. Він має назву Speciale, яка востаннє використовувалася для моделі 458. Найкомпактніший суперкар у модельній лінійці Ferrari став потужнішим і легшим, а також аеродинамічно ефективнішим.
Ferrari 296 GTB Speciale та аналогічна модель у кузові родстер (Speciale A) отримали допрацьовану «турбошестерку» з новими алюмінієвими поршнями та титановими шатунами від гіперкара F80 та модернізовану систему охолодження гібридної системи. Завдяки поліпшенням сумарна потужність суперкара зросла з 830 к.с. до 880 к.с. Тяга передається на задні колеса через оптимізований восьмиступінчастий робот із подвійним зчепленням.
У Ferrari заявили, що новинка прискорюється з нуля до 100 км/год за 2,8 секунд, розгін до 200 км/год займає 7 секунд, а час кола на тестовій трасі «Фьорано» становить 1 хвилину 19 секунд. Для порівняння: стандартний 296 GT8 виконує вправи з розгону за 2,9 та 7,3 секунди, а час кола на 2 секунди гірший.
- Читайте також: Прибуток VW обрушився на 40%
Цих результатів вдалося досягти не тільки за рахунок збільшення потужності, але і завдяки заміні ряду деталей на карбонові (маса знизилася на 60 кг), а також збільшення притискної сили на 20% з встановленням альтернативного аеродинамічного обважування.
Кліренс було зменшено на 5 мм, встановлено виготовлені на замовлення шини Michelin Pilot Sport Cup 2, а також титанові пружини та амортизатори від гоночного 296 GT3. Ціни на купе та родстер 296 GTB Speciale поки не озвучені.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.