Deutsche Bank: Marks & Spencer через кібератаки втрачає по 15 млн фунтів на тиждень

kiber

Британський рітейлер Marks & Spencer (M&S), як і раніше, не може відновити свою роботу в повному обсязі після кібератаки, яка сталася на Великдень, пише The Guardian. За оцінками Deutsche Bank, лише перші два тижні простою обійшлися мережі в £30 млн втраченого прибутку, а щотижня буде коштувати компанії ще по £15 млн. 

Компанія повідомила про глобальний збій у роботі своїх систем 22 квітня. Внаслідок злому систем рітейлера покупці не змогли більше оплачувати свої покупки. Як розповідає The Guardian, за минулі два тижні фахівцям компанії вдалося відновити безконтактні платежі, знову приймаються подарункові картки, можливе повернення коштів та обробка повернень у магазинах одягу та товарів для дому.

При цьому через збій автоматизованих систем співробітники повинні вручну перевіряти наявність товарів на складах і не можуть повідомити покупців, чи потрібні їм товари в найближчих магазинах. Магазини насилу забезпечують заповнюваність полиць через збої в роботі автоматизованих систем обліку запасів. А цього тижня співробітникам довелося вручну перевіряти температуру в холодильниках через побоювання, що цифрова система моніторингу не працює.

Нарешті, співробітники M&S повідомляють на онлайн-форумах, що минулого тижня їм довелося заповнити кілька сміттєвих баків продуктами з терміном придатності, що закінчується, оскільки пожертвування на благодійність були тимчасово призупинені через кібератаки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-05-05