Barbie та Hot Wheels дорожчають через американське мито

Mattel, компанія-виробник ляльок Barbie та машинок Hot Wheels, попередила, що змушена буде підвищити ціни на свою продукцію через тарифи Трампа. При цьому цінники в американських магазинах на іграшки компанії різко зросли ще у квітні.

Mattel пояснює зростання цін на свою продукцію «невизначеною макроекономічною ситуацією» та прагненням «повністю компенсувати потенційне зростання витрат через мита». Крім підвищення цін, компанія також буде змушена знизити розмір знижок на іграшки та обмежити рекламу.

Майже половина продажів Mattel припадає на американський ринок і приблизно 20% іграшок, що продаються в США, компанія ввозить з Китаю. Крім того, Mattel ввозить іграшки з Індонезії, Малайзії та Таїланду, щодо яких США також запровадили високі мита.

Аналіз Telsey Advisory Group показав, що вартість продукції Mattel у ряді магазинів США зросла відразу після оголошення Дональда Трампа про введення імпортних мит. Так, у мережі Target лялька Barbie в купальному костюмі всього за один тиждень подорожчала на 42,9%, до $14,99 — це чи не найрізке зростання ціни на споживчі товари останнім часом.

Враховуючи ситуацію з митами, Mattel заявила, що поки не робитиме прогнозів на весь фінансовий рік. За підсумками першого кварталу чисті продажі Mattel виявилися вищими за прогнози аналітиків LSEG і досягли $827 млн ​​(зростання 2%), валовий прибуток зріс з 48% до 49,4%. Акції компанії після публікації звітності втрачають 1,1%. З початку року вони подешевшали майже на 9%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-05-08