Telegram-канали стали частіше з’являтися у пошуковій видачі «Яндекса»

yandex

Telegram-канали все активніше індексуються пошуковими системами, особливо “Яндексом” (MOEX: YDEX), який приносить їм вже понад 20% трафіку. Це дозволяє брендам та блогерам залучати аудиторію без додаткових рекламних витрат. При цьому експерти називають таку конверсію нестабільною через залежність від алгоритмів пошукової видачі. 

За даними Seowork, у 2024 році кількість показів посилань на Telegram у пошукових системах зросла з 1,7 млн ​​до 3,7 млн ​​на місяць. Зараз 90% таких показів припадає на Яндекс, причому канали часто потрапляють у топ-10 видачі. Google залишаються на низьких позиціях.

Найчастіше користувачі знаходять Telegram-канали за транзакційними запитами (7,6 млн. 2024 року) — коли шукають товари чи послуги без прив’язки до бренду. “Яндекс” повідомляє, що щодня фіксує понад 3 млн переходів у Telegram з пошуку, причому 70% з них – на конкретний контент каналів.

Експерти зазначають, що органічний трафік з пошуку отримують переважно великі та новинні канали. Для інших це джерело поки нестабільне.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-05-29