Попри невелике зниження порівняно з травнем, червень 2025 року виявився доволі активним для українського мотосегменту. Загалом за місяць було реалізовано 9,5 тис. одиниць мототехніки, що на 7,5% менше, ніж у травні, але на 9,7% більше, ніж за аналогічний період 2024 року.
🔍 Загальна структура продажів:
- Нові мотоцикли з-за кордону – 5408 од. (57% загального обсягу);
- Внутрішній ринок (перепродажі) – 3230 од. (44%);
- Імпорт вживаних мотоциклів – 852 од. (9%).
📉 Динаміка порівняно з попередніми періодами:
Внутрішній ринок:
- -7,1% до травня 2025;
- +3,6% до червня 2024.
Імпорт вживаних мотоциклів:
- -2,4% до травня;
- +53,5% до червня 2024.
Читайте також: Xiaomi розробить автомобіль для відеоігри Gran Turismo
Імпорт нових мотоциклів:
- -8,5% до травня;
- +8,6% до минулого року.
🏍 Лідери серед брендів:
На внутрішньому ринку:
- Honda
- Yamaha
- Geon
- Lifan
- Kawasaki
- Kovi
- Musstang
- BMW
- Bajaj
Серед імпортованих вживаних:
- Honda
- Yamaha
- Suzuki
- Kawasaki
- Harley-Davidson
- Ducati
- Indian
- KTM
- Triumph
Серед нових мотоциклів:
- Spark
- Musstang
- Lifan
- Geon
- Kovi
- Forte
- Bajaj
- Shineray
- Honda
📌 Загальні тенденції:
Попит зберігається високим як серед нових, так і серед вживаних мотоциклів.
Японські бренди продовжують домінувати в усіх сегментах.
Бюджетні бренди з Китаю та Індії (Spark, Musstang, Bajaj) впевнено займають свою нішу.
Класика на кшталт Harley-Davidson і Triumph приїжджає здебільшого з пробігом, але має свою постійну аудиторію.
Український мотосегмент демонструє стабільне зростання, попри сезонні коливання. Цифри червня підтверджують: мотоцикл — це не лише транспорт, а й стиль життя, який стає все популярнішим серед українців.





