Компанія Meta офіційно презентувала свої перші окуляри доповненої реальності з дисплеєм — Ray-Ban Display. Новинка коштуватиме $799 та надійде у продаж у США з 30 вересня 2025 року, а з початку 2026-го стане доступною у Канаді, Великій Британії, Франції та Італії.
Ray-Ban Display оснащені камерою, динаміками та напівпрозорим AR-дисплеєм, що може відображати повідомлення, навігацію, відеодзвінки та відповіді від Meta AI. Керування відбувається за допомогою жестів через браслет Meta Neural Band, який входить у комплект.
Окуляри підтримують музику, перегляд фото, живі субтитри та переклад у реальному часі. Під час презентації виникла технічна затримка з прийманням дзвінка, однак пристрій успішно виконав інші дії: запуск Spotify, відображення фотографій та показ субтитрів.
- Читайте також: Samsung збирається випустити розумні окуляри з ШІ
Марк Цукерберг підкреслив, що дисплей має високу роздільну здатність — 42 пікселі на градус поля зору, що перевищує показники гарнітури Quest 3S (20 пікселів).
Акумулятор Ray-Ban Display забезпечує до 6 годин змішаного використання або до 30 годин у режимі очікування. Neural Band працює до 18 годин і має захист від води за стандартом IPX7. Окуляри доступні у двох кольорах (чорному та пісочному) і двох розмірах. Усі версії оснащені фотохромними лінзами.
Разом із цією моделлю Meta також представила друге покоління Ray-Ban Meta та нову спортивну лінійку Oakley Meta Vanguard.





