Porsche переживає найгірший фінансовий період за останні роки — операційний прибуток компанії обвалився на 99% у перші дев’ять місяців 2025 року. Продажі впали на 6%, а основний удар прийшовся на китайський ринок та підвищені світові мита.
Як повідомив член ради директорів Porsche Йохен Брекнер, виробництво поточного бензинового Macan триватиме «до середини 2026 року», а в деяких країнах автомобіль залишатиметься у продажу навіть у 2027-му. Попри це, нинішнє покоління SUV фактично сходить зі сцени, адже компанія готує нову гібридну лінійку.
«Ми поступово переходимо до більш збалансованої стратегії, де поєднуватимуться бензинові, гібридні та електричні моделі. Це зміцнить нашу ринкову позицію після 2028 року», — зазначив Брекнер.
Очікується, що наступний Macan буде побудований на платформі Audi Q5 і отримає як традиційні, так і plug-in hybrid силові установки. Поруч із ним залишиться електричний Macan Electric, який компанія продовжить активно просувати.
Porsche скорочує виробництво 718 Boxster і Cayman
Наприкінці жовтня з конвеєра зійдуть останні екземпляри 718 Boxster і Cayman — це закінчення ери класичних спортивних моделей із ДВЗ.
Фінансовий крах року для Porsche
За даними компанії, операційний прибуток упав із понад €4 млрд до лише €40 млн. Основними причинами стали зміна продуктового портфеля, проблеми на китайському ринку, витрати на батарейні технології та нові мита, які коштували Porsche близько €700 млн у 2025 році.
Попри це, грошовий потік компанії виріс із €1,24 до €1,34 млрд, що свідчить про фінансову стійкість бізнесу навіть у кризовий період.
Раніше повідомлялося, що продажі Porsche у першому кварталі впали на 8%.






Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.