У США «Чорна п’ятниця» принесла новий рекорд онлайн-витрат — покупці витратили $11,8 млрд, свідчать дані Adobe Analytics, яка аналізує понад трильйон відвідувань інтернет-магазинів. Це на 9,1% більше, ніж у 2024 році.
Головним драйвером зростання стали інструменти на основі штучного інтелекту. Покупці дедалі частіше уникають скупчень у фізичних магазинах та використовують чат-боти для пошуку знижок, порівняння цін і швидкого оформлення замовлень. За рік трафік на роздрібних сайтах США, який генерується ШІ, зріс на 805%.
Пік купівельної активності припав на тлі несприятливого економічного фону: скорочення сімейних бюджетів, зростання безробіття до максимуму за чотири роки та падіння споживчої довіри до мінімального рівня за сім місяців.
Онлайн-продажі в «Чорну п’ятницю», за даними Mastercard SpendingPulse, зросли на 10,4%, тоді як у фізичних магазинах — лише на 1,7%.
Серед найпопулярніших товарів цього року: LEGO, картки Pokémon, ігрові консолі Nintendo Switch і PlayStation 5, а також AirPods і кухонна техніка KitchenAid.





