Американські споживачі витратили в “кіберпонеділок” на покупки онлайн рекордні $13,5 млрд, повідомляє Bloomberg з посиланням на попередню оцінку Adobe Analytics.
За оцінками аналітиків, у понеділок, 2 грудня, увечері, коли відбувається найбільша кількість покупок, споживачі щохвилини робили замовлення на $15,7 млн. Експерти компанії очікують, що протягом усього «кібертижня», який відкриває «кіберпонеділок», покупці витратять понад $40 млрд.
- Читайте також: “Черная пятница” в Украине: как не прогадать на распродажах
У своїх раніше прогнозах Adobe Analytics зазначала, що за весь сезон святкових розпродажів, з 1 листопада по 31 грудня, американські споживачі витратять $240,8 млрд, що на 8,4% більше, ніж за аналогічний період 2023 року.
Наразі вже відомо, що під час розпродажів «чорної п’ятниці», 29 листопада, американці витратили на онлайн-покупки $10,8 млрд. Це на 10,2% більше, ніж роком раніше. У суботу та неділю між «чорною п’ятницею» та «кіберпонеділком» було витрачено онлайн ще $10,9 млрд.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.