У 2024 році Amazon виявила, вилучила та утилізувала понад 15 млн підроблених товарів, йдеться у свіжій річній доповіді компанії про захист брендів. Рітейлер запустив масштабну програму боротьби з контрафактною продукцією у 2020 році і відтоді притягнув до відповідальності понад 24 тис. правопорушників.
У доповіді наголошується, що минулого року компанія інвестувала понад $1 млрд і найняла тисячі співробітників, у тому числі фахівців з машинного навчання та розробників програмного забезпечення для боротьби з контрафактною продукцією.
- Читайте також: Amazon вкладає $5 млрд у будівництво дата-центрів у Мексиці
Впровадження та вдосконалення інструментів на базі штучного інтелекту дозволили заблокувати надходження у продаж на онлайн-майданчику 99% підроблених товарів. А кількість скарг брендів на контрафакт, які потім були підтверджені в ході перевірок, знизилася з 2020 року на 35%, оскільки кількість товарів на майданчику з року в рік зростає.
Зрештою, торік Amazon підключила до програми перевірки товарів під назвою Transparency («Прозорість») самі бренди, надавши їм доступ до системи. У результаті через цю систему перевірки пройшли вже понад 2,5 млрд. товарів, а кількість брендів, які беруть участь у ній по всьому світу, зросла за п’ять років з 10 тис. до 88 тис. грн.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.