Уподобання українців щодо типу пального суттєво відрізняються залежно від ринку — внутрішнього чи імпортного. Про це свідчать дані Інституту досліджень авторинку.
Домінують бензинові авто
На внутрішньому ринку перепродажів найбільшу частку займають автомобілі з бензиновими двигунами — понад 42%. При цьому дизельні моделі продемонстрували найдинамічніше зростання у жовтні.
Водночас частка електромобілів на внутрішньому ринку, де переважають старіші моделі, дещо знизилася.
Імпорт: електрокари тримають темп
Сегмент імпорту вживаних авто залишається головним каналом надходження електромобілів в Україну. Їхня частка в жовтні зросла майже до 30% від усього імпорту.
Попри це, бензинові авто (переважно зі США та Європи) залишаються лідерами імпорту, хоча їхня частка поступово зменшується.
Нові авто: попит на дизель і гібриди
На ринку нових авто експерти фіксують зниження частки електромобілів і бензинових моделей, натомість відзначають зростання попиту на дизельні авто — на 3,3%, а також стабільне підвищення популярності гібридів, які вже займають понад 20% ринку.
«Українські споживачі дедалі частіше віддають перевагу практичним рішенням — дизелю для дальніх поїздок та гібридам у місті. Це свідчить про зрілість ринку і адаптацію до економічних реалій», — зазначають аналітики Інституту.
Динаміка ринку
З січня по серпень в Україну імпортовано 258,3 тис. легкових авто (вживаних та нових) — це на 20% більше, ніж за аналогічний період 2024 року.
Аналітики прогнозують, що у 2026 році тенденція до зростання частки гібридних і дизельних авто продовжиться, тоді як електромобілі закріпляться у преміальному сегменті.





