Appfigures: смартфони виявилися не призначеними для високобюджетних ігор

smart

Топові ігри, що вийшли на смартфони, не користуються популярністю – на відміну від їх аналогів на консолях і ПК. Про це повідомляє видання GSM Arena із посиланням на звіт Appfigures. 

У звіті компанії йдеться про те, що користувачі не зацікавлені у виході великобюджетних ігор на смартфонах. За словами фахівців, йдеться про ААА-тайтли (triple-A) — відеоігри, в розробку та просування які вкладаються великі гроші.

На прикладі платформи iOS аналітики Appfigures показали, що випуск усіх великих ігор на iPhone та iPad провалився. Так, Assassin Creed Mirage від Ubisoft завантажили 120 тисяч разів, але менше трьох тисяч користувачів сплатили повну версію. Resident Evil 4 за півроку завантажили 357 тисяч користувачів, але придбали гру лише сім тисяч власників смартфонів.

Читайте також: Коли вийде Android 15? Які оновлення отримають смартфони Google та інші пристрої

На думку аналітиків, власники мобільних пристроїв віддають перевагу простим та казуальним іграм. Це пов’язано з тим, що гра ААА вимагають наявність потужного смартфона. Також повноцінному зануренню в процес відеоігри заважають невеликий екран телефону та сенсорне керування, яке менш зручне, ніж фізичне.

У матеріалі йдеться, що виробники смартфонів ініціюють портувати ААА-тайтли на свої девайси лише для того, щоб рекламувати потужне обладнання. На думку авторів звіту, Apple платила ігровим студіям, щоб ті переносили на iPhone свої продукти.

Раніше відомий інсайдер Джефф Грабб заявив, що на консолях PlayStation 5 в найближчому майбутньому можна буде запустити старі ігри, що вийшли для PlayStation 3. Однак на приставках буде доступна лише обмежена кількість ігор.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-07-03