Apple почала втрачати ринок смартфонів у Китаї

Корпорація Apple почала втрачати позиції на одному з найбільших світових ринків смартфонів у Китаї. На це звернуло увагу видання 9to5Mac.

Журналісти медіа зазначили, що вже дві незалежні компанії, які аналізують стан ринку смартфонів, зафіксували цей факт. Першою виявилася Canalys, фахівці якої помітили, що у четвертому кварталі постачання iPhone у Китаї впали на 25 відсотків. Частка Apple у регіоні знизилася з 19 відсотків у 2023 році до 15 відсотків. Вона розмістилася на третьому місці з постачання – разом з компаніями Oppo і Honor.

Пізніше висновки колег підтвердили аналітики Counterpoint Research, які також заявили, що Apple опустилася на третє місце з постачання смартфонів у Китаї. За підсумками четвертого кварталу в регіоні лідирували Huawei та Xiaomi.

“Це перший випадок після заборони США, коли Huawei повернула собі лідируючі позиції”, – підсумували фахівці.

Автори 9to5Mac вивчили висновки аналітиків і зазначили, що Apple могла втратити частку китайського ринку через інструменти штучного інтелекту (ІІ), які ніяк не може запустити. У Китаї всі моделі та сервіси ІІ мають пройти схвалення місцевих регуляторів. Журналісти підсумували, що Apple ще перебуває на шляху отримання дозволу, хоч її конкуренти в Китаї вже запустили свої сервіси.

У середині січня про те, що Apple має проблеми з китайським ринком, заявив авторитетний аналітик Мін-Чі Ко. За даними інсайдера, у грудні 2024 року постачання смартфонів американського бренду в Китаї впали на 12 відсотків порівняно з кінцем 2023-го.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-01-30