У Apple відреагували на скарги користувачів нових смартфонів, пов’язані з вигорянням екрану. Про це повідомляє китайське видання MyDrivers.
За словами журналістів медіа, раніше власники iPhone 15 Pro і 15 Pro Max заявили, що через кілька днів після використання пристрою на його дисплеї виникли пікселі, що вигоріли. У Apple визнали, що така проблема справді може бути.
Фахівці компанії заявили, що проблема може бути пов’язана з помилкою в iOS – у цьому випадку її буде виправлено майбутнім оновленням. Якщо проблема стосується безпосередньо технічної частини, користувачі можуть здати смартфон за гарантією протягом 14 днів після покупки. Якщо ж проблеми пов’язані з шлюбом, то Apple обміняє дефектний пристрій на новий або поверне гроші.
Також у компанії відреагували на проблеми з роботою Wi-Fi у iOS 17. Інженери рекомендували користувачам скинути налаштування мережі у смартфоні та спробувати заново налаштувати підключення до бездротових мереж.
На початку жовтня Apple випустила оновлення для усунення перегріву iPhone 15 Pro. Розмір оновлення становив близько 300 мегабайт.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.