Apple визнала чергову проблему iPhone 15 Pro

iPhone 15

У Apple відреагували на скарги користувачів нових смартфонів, пов’язані з вигорянням екрану. Про це повідомляє китайське видання MyDrivers. 

За словами журналістів медіа, раніше власники iPhone 15 Pro і 15 Pro Max заявили, що через кілька днів після використання пристрою на його дисплеї виникли пікселі, що вигоріли. У Apple визнали, що така проблема справді може бути.

Фахівці компанії заявили, що проблема може бути пов’язана з помилкою в iOS – у цьому випадку її буде виправлено майбутнім оновленням. Якщо проблема стосується безпосередньо технічної частини, користувачі можуть здати смартфон за гарантією протягом 14 днів після покупки. Якщо ж проблеми пов’язані з шлюбом, то Apple обміняє дефектний пристрій на новий або поверне гроші.

Також у компанії відреагували на проблеми з роботою Wi-Fi у iOS 17. Інженери рекомендували користувачам скинути налаштування мережі у смартфоні та спробувати заново налаштувати підключення до бездротових мереж.

На початку жовтня Apple випустила оновлення для усунення перегріву iPhone 15 Pro. Розмір оновлення становив близько 300 мегабайт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-10-13