Bloomberg: ігрові консолі досягли стелі, різниці між поколіннями немає

PlayStation

Виробництво потужніших консолей немає сенсу, оскільки технічний прогрес досяг своєї «стелі». Про це заявили колумністи у статті для Bloomberg. 

За словами фахівців Сесилії Д’Анастасіо, Такаші Мочізукі та Діни Басс, людське око не бачить різниці між дозволами 4K та 8K. Автори вважають, що виробники ігрових пристроїв, які щороку «вкачують» гроші на підвищення продуктивності, займаються «порожньою» справою.

Директор з досліджень та аналітики в Niko Partners Деніел Ахмад заявив, що нова консоль PlayStation 5 Pro дозволяє геймерам «побачити реалістичний блиск свого металевого меча та випробувати плавні бойові дії з розмахуванням зброї». Проте експерт вважає, що між поколіннями приставок стає дедалі складніше побачити різницю. При цьому через дорогі комплектуючі ті ж самі Sony та Microsoft не можуть знизити ціни на свої консолі, які вийшли чотири роки тому.

Як зворотний приклад автори матеріалу навели японську Nintendo, яка не женеться за високою продуктивністю своїх приставок, а наголошує на іграх. Нещодавно топ-менеджер компанії Ко Сіота заявив, що «великі бюджети необов’язково мають на увазі найкращі ідеї».

Зважаючи на все, Microsoft також стала звертати більше уваги на контент. Наприкінці листопада у компанії заявили, що для якісної гри необов’язково мати консоль, оскільки можна транслювати ігри на смартфон чи інший пристрій.

На закінчення автори підсумували, що є технології, які справді забезпечують кращий ігровий досвід. Однак для чергового прориву виробникам консолей будуть потрібні більш просунуті процесори.

Раніше стало відомо, що гру S.T.A.L.K.E.R. 2 не змогли запустити у стабільному режимі на MacBook Pro з найпотужнішим процесором Apple. У тому числі на неполадки з продуктивністю скаржилися й власники потужних комп’ютерів з Windows.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-12-09